بررسی تطبیقی حضانت در حقوق موضوعه‌ی ایران انگلیس و کنوانسیون حقوق کودک
نوشته شده توسط : راهنمای دانشجو

پایان نامه بررسی تطبیقی حضانت در حقوق موضوعه‌ی ایران انگلیس و کنوانسیون حقوق کودک

 

 

چکیده

حضانت نگهداري و تربيت طفل است به گونه‌یی كه صحت جسماني، روحی، روانی و تربيت وي با توجه به نيازها و مصالح حال و آينده او و وضع و موقعيت والدين طفل تأمين گردد. بحث حضانت از بدو تولد طفل بوجود می‌آید که جزء حقوق و تکالیف والدین است و زمانی حضانت به عنوان یک اختلاف مطرح می‌شود که بنیان خانواده از هم پاشیده می‌شود که دلیل آن می‌تواند طلاق یا فوت باشد و در این‌جا است که بحث مسئولین عهده‌دار حضانت و دعوای مربوط به آن مطرح می‌شود. حضانت با توجه به این که هم حق و هم تکلیف است دارای ضمانت‌اجرای قانونی می‌باشد. همچنین، می‌تواند منشاء مسئولیت باشد و تخطی از این حق یا اهمال در آن سبب سقوط موقتی یا دائمی حضانت می‌شود.

 


دانلود فایل

 

 

 

پایان نامه بررسی تطبیقی حضانت در حقوق موضوعه‌ی ایران، انگلیس و پایان نامه بررسی تطبیقی حضانت در حقوق موضوعه‌ی ایران، انگلیس و کنوانسیون حقوق کودک. zip. ۱۳۹۵-۰۳-۲۳. 40000 تومان. 2 فروش. خرید و دانلود پرداخت به ...دانلود رایگان پایان نامه بررسی مساله حضانت اطفال در حقوق مدنی ایران وپایان نامه بررسی تطبیقی احکام زندان و زندانی در حقوق و مذاهب اسلامی ... مقاله:بررسی ... مطالعه تطبیقی شرط نامشروع در حقوق ایران با غیرقانونی بودن در حقوق انگلیس. .... بند چهارم: بررسی حضانت در کنوانسیون حقوق کودک، کنوانسیون منع . ..... بررسی احکام نفقه زوجه و اولاد از دیدگاه مذاهب خمسه و قوانین موضوعه‌ی ایران .بررسي مسأله حضانت اطفال در حقوق مدني ايران و فرانسه - رزبلاگمقاله بررسی مسأله حضانت اطفال در حقوق مدنی ایران و فرانسه مقاله بررسی مسأله حضانت…,بررسي ... پایان نامه بررسی تطبیقی حضانت در حقوق موضوعه‌ی ایران، انگلیس و . ... حضانت در حقوق ايران، انگلیس و کنوانسیون حقوق کودک چه جايگاهي دارد و چه .بررسی تطبیقی حقوق کودکان نا مشروع در کنوانسیون حقوق بشر و فقه ...پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد. رشته فقه و مبانی حقوق. اسالمی. گروه الهیات. عنوان پایان نامه : بررسی تطبیقی حقوق کودکان نا مشروع در کنوانسیون حقوق ...مطالعه تطبیقی حضانت و سرپرستی در حقوق ایران و انگلیسمطالعه تطبیقی حضانت و سرپرستی در حقوق ایران و انگلیس ... پایان‌نامه . دولتی - وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری - دانشگاه قم - دانشکده حقوق و علوم سیاسی . ... در عرصه بین المللی ، کنوانسیون جهانی حقوق کودک مصوب 1989 م که ایران و انگلیس نیز از ...پایان نامه های ویژه نامه حضرت فاطمه (س) - دانشنامه زن مسلمانبررسی قوانین و احکام فقهی مربوط به حضانت در مذاهب اسلامی و حقوق مدنی ایران ... زمانی که پدر و مادر کودک از هم جدا می‌شوند، مسأله حضانت و اولویت هر یک از آنها برای نگهداری و سرپرستی فرزند مطرح ... حضانت فرزند در فقه امامیّه و حقوق موضوعه‌ی ایران ... بررسی تطبیقی حضانت اطفال در صورت فوت و جدایی ابوین در حقوق ایران و انگلیس.دانلود پایان نامه حقوق - دانلود پرسشنامهآثار قرارداد ارفاقی در حقوق ایران با مطالعه تطبیقی, دانلود پایان نامه ... تأثیر رسانه های دیداری بر بزهکاری و بزه دیدگی کودکان, دانلود پایان نامه. بررسی تأثیر شرط اجل در عقد بیع و مقایسه ی آن با کنوانسیون بیع بین ... بررسی دادرسی کیفری اطفال بزهکار در حقوق ایران و انگلیس, دانلود پایان نامه .... دسته بندی موضوعی پرسشنامه.دسته‌بندی پایان نامه های حقوق - بانک موضوعات پایان نامه های علوم اسلامیعناوین پایان نامه حقوق ... بررسی تطبیقی قتل غیرعمدی در حقوق جزای ایران و انگلیس. بررسی تطبیقی موجبات طلاق در حقوق ... اجرای کنوانسیون حقوق کودک:ارزیابی ساز و کارهای حقوق بشری در ایران. احترام مالکیت .... بررسی پیوند اعضا و تشریح در فقه و حقوق موضوعی. بررسی تأثیر ... بررسی تطبیقی حضانت در مذاهب خمسه. بررسی ...پایان نامه ها و کودک - دانشنامهدرخت موضوعی ... بررسی تطبیقی حق حضانت در فقه امامیه و عامه ... بررسی تطبیقی کنوانسیون حقوق کودک با میثاق حقوق کودک در اسلام ... مطالعه تطبیقی نظام دادرسی اطفال و نوجوانان بزهکار در اسناد سازمان ملل متحد، حقوق ایران فرانسه و انگلیس.





:: برچسب‌ها: بررسی تطبیقی حضانت در حقوق موضوعه‌ی ایران انگلیس و کنوانسیون حقوق کودک , پایان نامه بررسی تطبیقی حضانت در حقوق موضوعه‌ی ایران انگلیس و کنوانسیون حقوق کودک , دانلود پایان نامه بررسی تطبیقی حضانت در حقوق موضوعه‌ی ایران انگلیس و کنوانسیون حقوق کودک , پروژه بررسی تطبیقی حضانت در حقوق موضوعه‌ی ایران انگلیس و کنوانسیون حقوق کودک , تطبیقی حضانت در حقوق موضوعه‌ی ایران انگلیس و کنوانسیون حقوق کودک , تطبیقی حضانت در حقوق موضوعه‌ی ایران انگلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: